11.3.08

Sulamith Wülfing ja tema armsad inglid




Saksa kunstnik Sulamith Wülfing (1901 - 1989) on loonud sadu kauneid muinasjutulisi pilte. Mulle meeldib neist eriti siinne "Kolm inglit" – rännu- või eluteele suunduvat last saadavad kolm kaitseinglit. Kindlasti on teekond nende silme all ohutum ja kergem.
Teise pildi nimi on "Kristall" – kristalne lapselik puhtus, selge heli. Ja taas kaitsvad inglid või haldjad.

Selle kunstniku piltides on palju igatsust. Neid on nimetatud eeterlikeks, müstilisteks, tervendavateks, lummavateks, ebaharilikeks, õndsalikeks jne.
Ta ise on öelnud:


"Minu joonistused on mu kõige sügavamate tunnete ilming – tänulikkus, hirm, kaastunne, õnnelikkus, huumor. Vaatajate jaoks võivad mu pildid olla nende endi kogemuste peegel.

Piltide ideed tulevad minu juurde mitmel viisil, mis on niisuguses harmoonias mu isiklike kogemustega, et väljenduvad neis haldjalikes kompositsioonides.

Minu Inglid on mu lohutajad, teejuhid, seltsilised ja kaitsjad..."


Sulamith Wülfingi loomingut saab internetis näha mitmes kohas, näiteks siin ja siin.

Kunstniku elulugu.

Sellel videol on veel kuus minutit Sulamith Wülfingi muinasjutulisi pilte. Muusika: Loreena McKennit "Hinge pime öö" (The dark night of the soul).


No comments:

Post a Comment