1.10.08

Inglinalju 2.


* Vanadekodusse tuuakse kolmest rahvusest sõjaveteranid. Soomlane oli pime, rootslane kurt ja ratastoolis istuv norralane halvatud. Jõululaupäeval sünnib ime: meeste juurde laskub taevast ingel ja lubab igaühel ühe soovi täita.
Järgmisel hommikul hõikab soomlane: "Ma näen! Ma näen jälle!" Rootslane naerab nagu laps: "Ja mina kuulen sind esimest korda!"
Siis veeretab end ratastoolil tuppa norralane ning on äraütlemata õnnelik: "Kujutage ette, ma saingi oma toolile uued rattad!"

* Jõuluvana toob Marile kingitusi ja jutustab talle kristlikke lugusid: "Sinustki võib saada ingel, kes linnutiivul ringi lendab. Need, kes on head lapsed, saavad valged tiivad, ja need, kes teevad pahandusi, saavad mustad. Milliseid sina tahaksid?"
"Mul ükskõik," vastab Mari, "peaasi, et lennata saaks!"

* Mees läks mööda tänavat. Järsku kuulis ta peenikest ja ärevat häält: “Hüppa ruttu tagasi!” Ta hüppaski tagasi ja selsamal silmapilgul kukkus otse ta ette telliskivi. Mees vaatas ringi: “Kes mind päästis?”
“See olen mina, su kaitseingel. Ma olen sul taskus.”
Mees tõmbas taskust välja pöialpoisi ja vaatas teda vihaselt: “Aga kus kurat sa siis olid, kui ma naise võtsin?”

* “Ema,” küsis laps, “kas vastab tõele, et inglil on tiivad ja ta lendab?” “Õige, mu laps,” vastas ema.
“Aga miks meie teenija ei lenda?” “Kuidas? Ega ta pole ingel.”
“Aga ma ise kuulsin, kui isa ütles talle “Mu kallis inglike”.” “Ah nii,” ütles ema, “siis lendab ta siit juba täna!”

* Pastor ja taksojuht sattusid paradiisi. Ingel viis nad kohe imeilusa suure villa juurde ja ütles: "Siin hakkab elama taksojuht!" Pastori süda hakkas puperdama, kui taksojuht sai sellise villa, siis tema saab järelikult hoopis suure palee.
Aga ingel viis pastori hoopis väikese onni juurde ja mainis: "See saab olema sinu edaspidine eluase."
Pastor oli jahmunud: "Miks? Miks siiski taksojuht sai suure villa, aga minule jäi mingi närune onn? Ma ju palvetasin iga jumala päev ning teenisin tões ja vaimus Kõigevägevamat."
"Vahe on selles, et kui sina palvetasid, siis sinu kuulajad magasid. Kui aga taksojuht sõitis oma kundedega, siis kõik tema reisijad palvetasid hardalt, et vähemalt elusalt sihtpunkti jõuaksid."

Kuuldud, ajalehesabadest ja netist nopitud.

No comments:

Post a Comment