21.4.11

Minu jumalik sünnijärgne õigus


"Minu jumalik sünnijärgne õigus
Ma otsin kõigepealt Jumala üles ja veendun, et mul on Temaga tegelik kontakt; siis, kui selline on Tema tahtmine, antakse mulle kõik asjad – tarkus, küllus ja tervis – osana mu jumalikust sünnijärgsest õigusest, sest Tema tegi mu enda näo järgi. Ma tahan jõukust, tervist ja piiritut tarkust mitte maistest allikatest, vaid Jumala külluslikest, kõike omavatest, kõikvõimsatest, heldetest kätest."
/Yogananda/

"My Divine Birthright
I will seek God first, and make sure of my actual contact with Him; then, if it is His will, all things - wisdom, abundance, and health - will be given as part of my divine birthright, since He made me in His image. I want prosperity, health, and wisdom without measure, not from earthly sources, but from God's abundant, all-possessing, all powerful, all-bountiful hands."
/Yogananda/

Postkaart (Rootsi, 1956?) minu kogust/Postcard from my collection.

No comments:

Post a Comment