31.8.11

Ahjuingel


See postkaart on minu kogus juba ammu ja ma ei mäleta, kas olen selle ka varem blogisse pannud. Sellel on Ahjuingel - fragment kahhelahjust Kadrioru lossis (Väliskunsti Muuseumis). Ahi koos piltidega on valminud 1720. aastate alguses. Väga sarnane siin ühes eelmises postituses näidatud Portugali azulejodele, aga asukoha poolest meie omamaine.

Kadrioru lossi kahhelahjud on üldse väga põnevad, kuid rohkem ingleid pole mul nendelt õnnestunud tuvastada. Hästi hoituina on nad aastate jooksul muutunud väga vähe. Kui ülemise pildi postkaardifoto on 2000. aastast, siis alumisel pildil on minu foto samast inglikesest augustis 2011. Nii et kui Kadrioru lossi juhtute, siis otsige Ahjuinglikest!


Kujutlege, kes kõik on nende ahjude soojust nautinud. Ja soovigem üksteisele südamesoojust tänasel rahvusvahelisel blogide elik blogijate päeval!

Pildid: 1. Postcard minu kogust /Postcard from my collection; 2. Minu foto.

No comments:

Post a Comment