11.11.12

"Uskusin end olevat sind näinud..."

Jack Shalatain
"Ingli sülelus"

* * *

Ootad kevadet ja siis ta jälle
tuleb,

ava selles aastas, tühjem
koht,
suured helbed õhus,
linnusuled,
mustast rõõmust laulab
valge toht.
Lõpetuse ingel jälle veab mu
paati,
mööda suurt ja väga külma
vett.
Tema halli selga tunnen
lapsest saati,
ta on minu sõber, minu
meelepett.
Teised sõbrad kõik on mööda
läinud,
kes nad olidki, või millal?
Kus
uskusin end olevat sind
näinud,
kulla sinisilmaline
armastus?
Täna taevast ma ei loe su
nime,
ainult lõpetuse ingli
kühmus selg
kõigub vete kohal, mida
vaatasime
kumbki teiselt kaldalt,
hinges pelg.
Aga mis seal karta. Midagi
ei tule
pärast ega olnud enne meid.
Meid? Sa natukeseks
silmad sule:
üks, jah, ainult üks seal
ongi neid.

Tõnu Õnnepalu luuletus (“Vikerkaar“ 7-8/2006),
mis pälvis Juhan Liivi luuleauhinna 2007.

Postkaart (Inglise, u 2000) minu kogust / Postcard from my collection.

Veel Jack Shalataini ingleid ja haldjaid.

No comments:

Post a Comment