19.11.08

Sri Chinmoy - Meditatsioonist


Inner & Outer Harmony from kedarvideo on Vimeo.

Sri Chinmoy, Meditation

Veel Sri Chinmoy mõtteid:

"…kavalda oma vaenlane üle naeratusega. See võib kõlada naeruväärselt, aga ma kinnitan, et see on tõde. Lihtsalt suhtu negatiivsusemaailma kui vaenlasesse, kelle jõudu saab nõrgestada sinu naeratusega."

"Eile ma olin tark. Seepärast tahtsin muuta maailma. Täna ma olen arukas. Seepärast muudan ma iseennast."

"Ükski teerada ei saa olla liiga raske, kui inimesel on olemas üks jumalakingitus - usk iseendasse."

"Astroloogia on teadus. Isegi vaimsed otsijad nimetavad seda sisemiseks teaduseks, vaimseks teaduseks. Astroloogia on tähtede laul. See, mis on määratud ja mis on juba sisenenud nähtavasse maailmasse, on salvestatud tähtedes. Enamikel juhtudel, kui see on tehtud hoolikalt ja teaduslikult, siis on astroloogia absoluutselt paikapidav hariliku inimese suhtes, kellel ei ole usku Jumalasse või iseendasse."

"Hirm vihkab. Armastus annab andeks. Tarkus unustab."

"Kõik halvad mõtted tulevad kindlasti ja takistamatult nende saatja juurde tagasi."

"Välise maailma katsumused äratavad sind. Sisemaailma katsumused valgustavad sind."

"Me ei saa rahu maailma omades või juhtides, vaid seda armastades."

No comments:

Post a Comment