6.12.08

See tegelik elu...


"Tõde on selles, et ei ole paremat aega olla õnnelik, kui just praegu. Kui mitte praegu, siis millal? Su elu on pidevalt täis väljakutseid. Sellega on parem endamisi nõustuda ja otsustada igal juhul olla õnnelik. Üks mu parimaid tsitaate pärineb Alfred D´Souzalt. Ta ütles: "Kaua aega tundus mulle, et elu on kohe algamas - see tegelik elu. Kuid alati oli teel mingi takistus, miski, millest tuli kõigepealt läbi minna, mingi lõpetamata töö, aeg, mil tuleb ikka veel teenistuses olla, võlg, mis tuleb tasuda. Seejärel algab elu. Lõpuks koitis mulle, et need takistused olidki mu elu." See arusaam on aidanud mul mõista, et mingi tee ei vii õnne juurde. Õnn on see tee."
Richard Carlson "Ära lase pisiasjadel üle pea kasvada... ja need kõik on pisiasjad".

Pildil inglikesed vanalt Soome jõulukaardilt.

No comments:

Post a Comment