28.12.13

"Halloo, Kosmos!"


"HALLOO, KOSMOS!" 
(Tuntud ka kui "Kosmos - Maa")

Halloo, Kosmos!
Halloo, Maa!
Kas sina oled telefoni juures?
Mina.

Tulid töölt.
Nagu näed.
Aga nüüd, koju jään.
Köögis sind pliidi peal ootab toit.
Hiljaks jäid, juba söödud on kõik.

Kuis on ilm? Ilm on soe.
Mida teed? Tunde loen.
Õige pea tulen ma. oota mind.
Ootan sind, ootan sind, ootan sind.

Nii kallis sa. Kas tõsi see?
Sa seda tead. Oo ütle veel!
Seks aeg on napp. Mul aega küll.
Su ümber maa... Ja kosmos sul.

Kui me koos, jälle koos.
Emban sind, lilli toon.
Õige pea tulen ma, oota mind.
Ootan sind, ootan sind, ootan sind.

Nii kallis sa. Kas tõsi see?
Sa seda tead. Oo ütle veel!
Seks aeg on napp. Mul aega küll.
Su ümber maa... Ja kosmos sul.

Kui me koos, jälle koos.
Emban sind, lilli toon.
Õige pea tulen ma, oota mind.
Ootan sind, ootan sind, ootan sind.

Aga nüüd, mu kallis, on vist aeg lõpetada.
Näib nii.
Hüvasti, Maa!
Nägemiseni, Kosmos...
Muusika: Alex Rasmussen.
Sõnad: Heldur Karmo.

1966 - Kalju Terasmaa ja Anu Anton:



2013 - Riho Sibul ja Mari Pokinen:

No comments:

Post a Comment