29.1.14

Sünnipäevajuttu

Hans Memling (u 1430-1494)
"Neitsi ja Laps"
Burgose katedraal, Hispaania.

Sulekesel on täna sünnipäev. Kuus aastat olen seda blogi pidanud, seitsmes aasta algab täna ja ma ei tea, milliseks see kujuneb. Inglid võib-olla teavad. Aga võib-olla ei tea üldse keegi ja nii ongi hea. Tuleb, mis tuleb.

Palju kauneid pilte, mis siin blogis on, olen saanud oma sõpradelt. Tänane ilus Maarja-postkaart on Albertilt Katalooniast. Tänu temale on mu inglipostkaartide kogu viimasel ajal tublisti täienenud, ka huvitavaid fotosid on Albert oma teekondadelt mulle blogi jaoks saatnud. Jõulude ajal soovis ta Sulekesele pikka iga. Aitäh, kauge sõber! Muchas gracias!

Aga samamoodi on mu kogusse inglipostkaarte ja Sulekesele fotosid saatnud Erika, Liivi, Tiia, Marja, Jüri, Andres, Larissa, Ene, Inna, Ingrid ja teisedki , kes ise küll blogijad ei ole, aga siin aeg-ajalt lugemas käivad. Aitäh, head inimesed!

Mul on olnud rõõmu lugejatest lähedalt ja kaugelt. Tervitan Sulekese sõpru Hispaaniast ja Itaaliast, Tšiilist ja Brasiiliast, Venemaalt ja Lätist, Soomest ja Rootsist, aga ka kõikidest teistest põnevatest maadest, mida kokku on tublisti üle 100 ja mille lipukesed blogilehe allosas külastustest märku annavad. Ja muidugi kõiki Sulekese lugejaid Eestis.

Olgu teil kõikidel elus õnne ja õnnistust, rõõmu ja tervist, helgeid hommikuid, päikeselisi päevi ja õnnelikke õhtuid!

Aitäh!

Mis aga selle postituse avapilti, Madalmaade kunstniku Memlingi maaliga postkaarti veel puutub, siis väärib meenutamist et ka "Sulekese" kõige esimene inglipilt 29. jaan 2008 just  Memlingilt oli - "Ingel oliivipuu oksaga". Nii et see on omamoodi ilus juhus, kaunis seos ja võluv järgnevus.

Postkaardid (Hispaania 2013, Prantsusmaa 2002) minu kogust. / Postcards from my collection.

No comments:

Post a Comment