28.1.17

Kukeaasta alguseks

Hiina kalendri järgi algas täna kukeaasta.

Annet Loginova
"Ingel kukega"
Pastell sarjast "Soojad lood", 2017.

KUKE LAUL VARAHOMMIKUL
Helvi Jürisson

"On päevavargad põhus
ja õuepealne prii.
Nüüd kostku maal ja õhus
mu laul siit: “Kikerikii!”

Mu omaks saavad aiad,
põld, nurm ja metsatukk.
Mu valdused on laiad -
nüüd olen ülikukk.

Mul tiivus lennutuhin,
on kotkas minu vend.
Näe, siin on õlekuhi -
ta otsa viib mind lend.

Laul, paisku nüüd mu põuest,
mu võimust teadet vii!”

Kuid hoopis naabriõuest
siis kostis: “Kikerikii!”
/Kogumikust "Loomalaulud", Eesti Raamat, 1987/

* Annet(te) Loginova on noor Moskva kunstnik. Rohkem elulooandmeid ma tema kohta ei leidnud, aga tema loomingut, enamasti pehmeid pastelle, on internetis palju.
Pilt internetist.

No comments:

Post a Comment