5.2.17

"...mu korjava käe poole"

Paul Dubois
"Ingel"
Sakraalkunsti muuseum. Dijon. Prantsusmaa.

HOMMIKULAUL
Katri Vala


Kaunilt olen ma unistanud
taeva tähise mantli hõlmades,
olen ärganud päikese hüüdest
mu rohtaia kasteseis puis.
Mustadelt mägedelt jookseb jõgi,
ta kõrbemaast lõhnavad lained
uhavad naerdes mu liikmeid.

Oi, kõik te mu lilled,
oi, kõik te lapselikud puuviljad,
mille mahl kohub
kumava koore all,
kui kaunisti te sirutate end
mu korjava käe poole,
nagu oleks see väike veetlev jumal,
kellele vastu panna ei saa.

/Kogust "Maa rinnal", LR nr 51(111), Tallinn 1959.
Soome keelest tõlkinud Debora Vaarandi,/

* Paul Dubois (18. juuli 1829 - 23. mai 1905) oli prantsuse kujur ja maalikunstnik. Tema skulptuuride hulgas on nii ratsamonumente kui ka päris pisikesi taieseid. Maalide hulgast on rohkem tunnustust pälvinud portreed.

Aitäh, Albert, postkaardi eest!
¡Muchas gracias Albert!

Postkaart (Prantsuse) minu kogust. / Postcard from my collection.


Teabekaardi tagakülg:

No comments:

Post a Comment