26.12.16

Kõrgemal maisest porist...

Maara Vint (sünd 1955) on eesti kunstnik, kelle loomingus on palju ingleid ja haldjaid, pühakuid, muinasjututegelasi, ime- ja pärisloomi, lõputul hulgal kõikvõimalikke õisi. Selles imepärases maailmas tunneb ta end kodus ja viib sinna ka oma piltide vaataja.Ta on loonud illustratsioone, postkaarte, raamatuid jpm. Siia panin vaid kaks internetist leitud tööd. Inglitega

Maara Vint
"Jaani kirik"

;
Maara Vint
"Inglid kummardavad Jeesuslast"

Maara Vint on öelnud: “Kui ma pühendan ennast kõikidele nende Jumala maja kenadustele, siis paneb mitmevärviliste kivide võlu mind unustama väliseid muresid ja hardas meditatsiooniseisundis, kusjuures materiaalne üleneb mittemateriaalseks, mõtisklen ma püha vooruse mitmekesisuse üle ning mulle näib, et ma viibin … kõiksuse mingis kummalises piirkonnas, mis on kõrgemal maisest porist, ent pole veel tõusnud taevaliku puhtuse allikateni. Ja mulle tundub, et nõnda tõusen ka mina, Jumala abiga tõstetud madalamast maailmast kõrgemasse.”

Vaata ka haldjapilti siit: Kaks näitust, kus haldjad askeldamas, on tulekul, 2012.

No comments:

Post a Comment