19.10.12

"Sulle laulgu taevas sinine..."

Ja ongi kolmas mu plikapõlve ingellik iludus.  See oli ju inglitevaba aeg, neist ei räägitud, võib-olla ei tohtinudki rääkida - kust mina, laps, seda teadsin. Aga need ilusad naised, nende kohta öeldi küll vahel, et nad on nagu inglid. Las nad siis õilmitsevad oma ilus siin edasi. Võib-olla mõjudes kellelegi üsna nii, nagu minule mu lapseeas.


"Soovin õnne! sulle hüütku
Täna koidutuul
Soowin õnne! linud laulgu
Tuhat kortsel suul
.........
Soowin õnne! sulle laulgu
Taewas sinine
Soowin õnne! lehgaku sulle
Õitsew lilleke"


Soovija nime on keegi kaardi servalt ära lõiganud.

Postkaart (Eesti, 1920ndad) minu kogust. / Postcard from my collection.

 Vaata veel kaht mu plikapõlveaegset kaarti:
"Ingel lehvigu su ees..."
Impromptu

No comments:

Post a Comment