17.10.12

"Ingel lehvigu su ees..."

Vana kaustiku vahelt leidsin kolm mu lapsepõlve aegset postkaarti. Tegelikult veel vanemad, kellegi kingitus mulle. Ingellikud noored naised... Mäletan, kui väga need kaardid mulle meeldisid. Nii ilus oleksin ka ise tahtnud olla.

Mõtlesin, et need kaardid on ammu kadunud, aga ei - välja tulid, palju-palju aastaid hiljem. See ja kaks järgmist postitust ongi nendest kaartidest.


Postkaart on saadetud Magdalt Feliksile. Sellel on halvastiloetav  aastaarvuta tempel "Vabatahtlikkude Tuletõrje..." ja tekst:
Mälestuseks!!
Ingel lehvigu su ees
hika sinu elu teel,
näitaku sul õiget rada,
et ei võiks sa komistada.

Postkaart (Eesti, 1920ndad) minu kogust. / Postcard from my collection.

Vaata veel kaht mu plikapõlveaegset kaarti:
Impromptu
"Sulle laulgu taevas sinine..."

No comments:

Post a Comment